- آموزش ثبت فروشگاه در ایمالز
- امکانات و مزایای ثبت فروشگاه در ایمالز
همانطور که میدانید، امروزه با افزایش تورم و رشد بیسابقه دلار در ایران، بیشتر مشتریان بهدنبال محصولات مقرونبهصرفه هستند؛ به همین دلیل برای خرید یک محصول به چند مغازه مراجعه میکنند. از سوی دیگر با روی آوردن کسب و کارها به فضای مجازی و افزایش خریدهای اینترنتی از سوی مردم، وبسایت ایمالز شرایطی را فراهم آورده است تا همه فروشگاههای اینترنتی بتوانند در این سایت ثبتنام کرده و محصولات خود را به مردم عرضه کنند.
آموزش ثبت فروشگاه در ایمالز
با مطالعه این قسمت کاربران دارای فروشگاه اینترنتی و متقاضیان این کسب و کار، آموزش ثبت فروشگاه در ایمالز و نحوه ثبت فروشگاه در سایت ایمالز را یاد میگیرند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند.
- ۱. ورود به وبسایت اینترنتی ایمالز
نحوه ثبت فروشگاه در ایمالز به این صورت است که ابتدا باید به وبسایت اینترنتی ایمالز مراجعه کنید.
- ۲. ثبت فروشگاه
در مرحله بعد در قسمت بالا و چپ صفحه گزینهای با عنوان ثبت فروشگاه وجود دارد که با کلیک روی این گزینه وارد صفحه مربوط میشوید.
- ۳. ثبت اطلاعات اولیه
در این مرحله شما باید اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس، ایمیل و عنوان سایت را بهطور دقیق وارد کنید.
- ۴. احراز صلاحیت
بعد از ثبتنام اولیه، کارشناسان ایمالز شما را احراز صلاحیت کرده و از طریق ایمیل لینک ثبتنام را برای شما ارسال میکنند.
- ۵. شارژ حساب
در این مرحله بعد از ثبتنام نهایی، باید حساب خود را براساس بستههای موجود در وبسایت ایمالز شارژ کنید.
- ۶. دریافت اطلاعات محصولات
رباتهای ایمالز اطلاعات محصولات شما را دریافت میکنند که این فرایند با توجه به تعداد محصولات شما ممکن است تا ۱۰ روز طول بکشد.
- ۷. نمایش محصولات در ایمالز
درنهایت بعد از بررسی اطلاعات محصولات شما توسط رباتهای ایمالز، محصولات فروشگاه شما در ایمالز نشان داده میشوند.