امکانات و مزایای ثبت فروشگاه در ایمالز

همان‌طور که می‌دانید، امروزه با افزایش تورم و رشد بی‌سابقه دلار در ایران، بیشتر مشتریان به‌دنبال محصولات مقرون‌به‌صرفه هستند؛ به همین دلیل برای خرید یک محصول به چند مغازه مراجعه می‌کنند. از سوی دیگر با روی آوردن کسب و کارها به فضای مجازی و افزایش خریدهای اینترنتی از سوی مردم، وب‌سایت ایمالز شرایطی را فراهم آورده است تا همه فروشگاه‌های اینترنتی بتوانند در این سایت ثبت‌نام کرده و محصولات خود را به مردم عرضه کنند.

آموزش ثبت فروشگاه در ایمالز

با مطالعه این قسمت کاربران دارای فروشگاه اینترنتی و متقاضیان این کسب و کار، آموزش ثبت فروشگاه در ایمالز و نحوه ثبت فروشگاه در سایت ایمالز را یاد می‌گیرند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند.

  1. ۱. ورود به وب‌سایت اینترنتی ایمالز

نحوه ثبت فروشگاه در ایمالز به این صورت است که ابتدا باید به وب‌سایت اینترنتی ایمالز مراجعه کنید.

  1. ۲. ثبت فروشگاه

در مرحله بعد در قسمت بالا و چپ صفحه گزینه‌ای با عنوان ثبت فروشگاه وجود دارد که با کلیک‌ روی این گزینه وارد صفحه مربوط می‌شوید.

  1. ۳. ثبت اطلاعات اولیه

در این مرحله شما باید اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس، ایمیل و عنوان سایت را به‌طور دقیق وارد کنید.

  1. ۴. احراز صلاحیت

بعد از ثبت‌نام اولیه، کارشناسان ایمالز شما را احراز صلاحیت کرده و از طریق ایمیل لینک ثبت‌نام را برای شما ارسال می‌کنند.

  1. ۵. شارژ حساب

در این مرحله بعد از ثبت‌نام نهایی، باید حساب خود را براساس بسته‌های موجود در وب‌سایت ایمالز شارژ کنید.

  1. ۶. دریافت اطلاعات محصولات

ربات‌های ایمالز اطلاعات محصولات شما را دریافت می‌کنند که این فرایند با توجه به تعداد محصولات شما ممکن است تا ۱۰ روز طول بکشد.

  1. ۷. نمایش محصولات در ایمالز

درنهایت بعد از بررسی اطلاعات محصولات شما توسط ربات‌های ایمالز، محصولات فروشگاه شما در ایمالز نشان داده می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *