انواع شیرآلات ساختمانی

ابزارهای ساختمانی دنیای بسیار بزرگ و وسیعی دارند. هنگامی که به فروشگاه هایی می روید که محصول مورد نیاز شما را ارائه می دهند، محصولات بی شماری را می بینید که از نظر نوع طراحی، رنگ، کارایی و کیفیت بسیار متفاوت هستند. شیرهای طراحی بسته به نوع طراحی و شرایط فیزیکی به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. به عنوان مثال، ما انواع مختلفی از شیرهای کارتریج، شیرهای فشار، شیلنگ و … داریم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و هندلینگ متفاوتی دارند. در قسمت های بعدی به بررسی انواع شیرآلات ساختمانی و نحوه عملکرد آنها می پردازیم.

 

انواع شیرآلات ساختمانی

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، شیرآلات می توانند دلایل مختلفی داشته باشند که یکی از مهم ترین آنها نوع محصول است. در این قسمت در مورد انواع شیرآلات ساختمانی و کاربرد آنها صحبت خواهیم کرد.

دریچه های توپ

شیرهایی که فقط یک اهرم در طراحی خود دارند به شیرهای توپی معروف هستند. اصولاً بیشتر این شیرآلات در آشپزخانه کاربرد دارند. با توجه به اینکه شیرهای توپی تنها دارای یک اهرم هستند، کلیه تنظیمات سرمایش یا گرمایش آب با همان اهرم انجام می شود و در نتیجه کار با آن بسیار آسان است. بررسی ها و مقایسه این نوع شیرها با سایر شیرها نشان می دهد که شیرهای توپی بیشتر از سایر محصولات احتمال چکه شدن دارند. بنابراین در هنگام خرید این نوع شیرآلات حتما کیفیت آنها را بررسی کنید.

پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی با قیمت

شیرهای فشار

این دریچه ها تقریبا برای همه شناخته شده است. می توان گفت این دسته از شیرآلات یکی از قدیمی ترین شیرآلات موجود در بازار هستند که نسبت به سایر محصولات از قیمت ارزان تری برخوردار هستند و هر فردی با توجه به بودجه خود می تواند نمونه های مناسبی را ارائه دهد. اگرچه از زمان ساخت این نوع شیرها محصولات جدیدتر و کاربردی تری به بازار عرضه شده است، اما شیرهای فشاری همچنان از نظر صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب بوده و به گونه ای طراحی شده اند که با بسته شدن شیر جریان آب به خوبی قطع می شود. . و از چکیدن آن جلوگیری کنید.

شیرهای کارتریج

برای طراحی این شیرها از دو اهرم استفاده شده است. این محصولات از نظر ساخت شباهت زیادی به شیرهای فشاری دارند. تنها تفاوت این محصولات این است که فاقد واشر هستند. در واقع شیرهای کارتریج واشرهای مشابه نوع فشاری ندارند. شباهت ها و اشتراکات این شیرآلات فقط در ظاهر آنهاست و اگر بخواهید با آنها کار کنید متوجه می شوید که نحوه کار آنها کاملا با یکدیگر متفاوت است. تفاوت عملکرد این شیرها در این است که برای کار با شیرهای کارتریج مجبور نیستید فشار زیادی وارد کنید و با کمترین سرعت اهرمی به راحتی آب پمپاژ می شود. اگر در شیرهای فشار باید فشار بیشتری برای چرخاندن اهرم ها اعمال کنید.

پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی با قیمت

دریچه های دیسکی

این محصولات نیز از جدیدترین و مدرن ترین انواع شیرآلات موجود در بازار هستند. در طراحی و ساخت آنها از اهرم استفاده شده است. با چرخاندن این اهرم تعبیه شده می توانید تعادل آب سرد یا گرم را کنترل و تنظیم کنید. از آنجایی که در طراحی این شیرها از آخرین دانش روز دنیا استفاده شده است، عملکرد و کارایی بسیار قابل قبولی از خود نشان می دهند.

علاوه بر دسته بندی های ارائه شده، دریچه ها از نظر مکان نیز متفاوت هستند. به عنوان مثال ما انواع مختلفی از شیر آب حمام، توالت، آشپزخانه، توالت فرنگی و … داریم که هر کدام به گروه های مختلفی تقسیم می شوند.

پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی با قیمت

ممکن است در خرید شیرآلات ساختمانی دچار سردرگمی شوید. این سردرگمی ممکن است به دلیل تنوع محصول و تنوع برند ارائه دهنده باشد. برای اینکه بتوانید بهترین و مدرن ترین انواع شیرآلات را ارائه دهید در این قسمت شیرآلات ساختمانی گران قیمت و پرفروش را با تمامی قیمت ها به شما معرفی می کنیم.

دریچه های طلایی (طلای براق و طلای مات)
خروس های سیاه
دریچه های فولادی
به عنوان مثال برخی از برندهای پرفروش ایران که یکی از پرطرفدارترین شیرآلات در بازار داخلی هستند، شیرآلات شودار هستند. تمامی شیرآلات که جزو پرفروش ترین محصولات موجود در بازار هستند، با وجود تفاوت های ظاهری و عملکردی دارای اشتراکاتی هستند. کیفیت یکی از نکات مشترک این محصولات است. شیرآلات که از نظر کیفیت ساخت، دوام، دوام، ثبات رنگ و زیبایی محصولی برتر هستند، مطمئناً مشتریان را به خود جذب خواهند کرد. عوامل دیگری که باعث فروش و محبوبیت بالای این محصولات شده است عبارتند از:

نصب بسیار آسان و راحت. یکی از دغدغه های اصلی هر خریدار نصب شیرآلات است، بنابراین اصول نصب و راه اندازی آن را بدون صرف زمان زیاد بسیار آسان می کند. اساسا این فاکتور برای شیرآلات در گروه پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *