کنسول پلی استیشن 4

با هک شدن کنسول پلی استیشن 4، بازار اکانت های PS4 به وجود آمده و افراد زیادی با خرید اکانت های PS4 اقدام به خرید بازی می کنند. یکی از اصطلاحات رایج در این بازار قبض ظرفیت است. اما قبض ظرفیت چیست و هر ظرفیت به چه معناست؟

 

در حساب های ظرفیت، فروشنده یک حساب کاربری را به صورت غیرقانونی و هک شده به مشتری خود به شخص دیگری می فروشد. این حساب دارای سه حالت است که به عنوان ظرفیت شناخته می شوند و هر ظرفیت دارای ویژگی هایی است.

 

اکانت ظرفیت یک حسابی است که باید کاملا آفلاین استفاده شود. کاربر این اکانت تحت هیچ شرایطی نمی تواند به شبکه PSN متصل شود و فقط یک بار می تواند بازی را دانلود و استفاده کند. از آنجایی که بازی های این اکانت ها نیاز به نصب سریع دارند، بیشتر در تولید کنسول های تکراری استفاده می شوند و چون به PSN متصل نیستند، امنیت بیشتری دارند.

 

اکانت دو ظرفیتی تمام ویژگی های یک اکانت معمولی PSN را دارد. کاربر می تواند به صورت آفلاین یا آنلاین بازی کند، اکانت خود را با سایر کاربران پلی استیشن به اشتراک بگذارد و هر زمان که بخواهد بازی ها را نصب کند. اما این ظرفیت دارای ریسک بالای قفل شدن و حتی قفل شدن است و هیچ تضمینی برای استفاده مداوم از آن وجود ندارد.

 

حساب ظرفیت سه فقط به صورت آنلاین قابل استفاده است. در این صورت کاربر باید از اکانت خریداری شده به صورت آنلاین استفاده کند و نمی تواند این اکانت را با سایر کاربران به اشتراک بگذارد. اگر در حین استفاده از این ظرفیت، مالک اصلی حساب آنلاین خود شوید، از سیستم خارج خواهید شد. اگر صاحب حساب اصلی آنلاین باشد، نمی‌توانید وارد شوید. به طور کلی خطر قفل شدن این ظرفیت نیز زیاد است و استفاده از آن توصیه نمی شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *