Horizon Forbidden West کیفیت زندگی را نسبت به نسخه اصلی بهبود می بخشد

به نظر می‌رسد Horizon Forbidden West دنباله‌ای خواهد بود که بر اساس دستاوردهای بازی اول ساخته می‌شود و با تغییرات کوچک (و بزرگ) زیادی تجربه را بهبود می‌بخشد. Horizon Zero Dawn اولین تلاش فوق‌العاده‌ای برای یک RPG اکشن جهان باز از Guerrilla Games بود، اما به نظر می‌رسد بازی دوم تغییرات بسیار مورد نیاز را برای بهتر شدن ایجاد می‌کند.

IGN در مورد برخی از این پیشرفت‌ها در ویدیوی جدید فوق، به دنبال پیش‌نمایش عملی آن‌ها صحبت می‌کند. اگر علاقه مند به شنیدن برخی از جزئیات گیم پلی غرب ممنوعه هستید، ارزش تماشای آن را دارد، اما ما در اینجا برخی از موارد مورد علاقه خود را بررسی خواهیم کرد.

یکی از مواردی که به ما توجه می کند این است که به نظر می رسد دیگر محدودیتی در موجودی خود ندارید – به نوعی. آلیاژ تنها قادر به حمل مقدار معینی از مواد و تجهیزات، مطابق با نسخه اصلی خواهد بود. با این حال، هر اقلام اضافی که برمی‌دارید به انباری فرستاده می‌شود که در هر شهرک یا شهرک‌ای که کشف کردید قابل دسترسی است. در مورد اقلام شفابخش، می‌توانید با نگه داشتن روی D-pad، ذخایر Aloy را دوباره پر کنید، به این معنی که نباید از شارژ کردن رها شوید.

فوکوس نیز برخی از تعمیرات اساسی انجام شده است. شما می توانید محیط اطراف خود را با R3 اسکن کنید، و سطوح قابل بالا رفتن با هولوگرام برجسته می شود، که بسیار بهتر از رنگ زرد روشن هر دسته است. علاوه بر این، در حین تجزیه و تحلیل یک ماشین، می‌توانید با استفاده از D-pad تمام قسمت‌های قابل جابجایی آن را بچرخانید، به‌جای اینکه مجبور باشید با چوب مناسب روی آن موجود شناور شوید. همچنین می‌توانید قسمت‌هایی را که نیاز دارید برجسته نگه دارید – یک لمس بسیار زیبا دیگر.

علاوه بر همه اینها، به نظر می رسد که زمان بیشتری را در شهرک ها سپری خواهید کرد. علاوه بر انجام ماموریت‌های جانبی، می‌توانید یک بازی رومیزی به نام Machine Strike بازی کنید، از فروشندگان اقلام و تجهیزات مختلف خرید کنید، به انبار خود دسترسی داشته باشید، سلاح‌ها و زره‌های خود را در نیمکت‌های کار ارتقا دهید، و مهارت‌های رزمی خود را در غوغا ارتقا دهید. چاله ها شهرها در Horizon Zero Dawn جالب به نظر می رسیدند، اما بسیار توخالی بودند – به نظر می رسد در اینجا بسیار جذاب تر خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر، ویدیو را ببینید، اما نظر شما در مورد این جزئیات جدید چیست؟ آیا هیجان زده هستید که Horizon Forbidden West را در چند هفته دیگر بازی کنید؟ روی چمن های بلند بخش نظرات زیر خم شوید.

سریر گیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *