شیلنگ های فشار قوی

.

شیلنگ های فشار قوی از شیلنگ های تفلون، لاستیکی یا پلی آمید سیمی ساخته شده اند که به راحتی آب را از طریق دهانه ها پاشش می کنند.

جامدات برای جلوگیری از ته نشین شدن املاح در مسیر اسپری

سیستم های کنترل عبارتند از: تایمر یا سنسور رطوبت برای تنظیم یا توقف زمان

بسیاری از صنایع از جمله کشاورزی که نیاز به رطوبت دارند می توانند به سیستم فوگر مجهز شوند. در واقع بیش از چند دهه از استفاده مه در ایران می گذرد و افزایش رطوبت یکی از کاربردهای مهم این محصول است. سیستم های مرطوب کننده نشان می دهد که دستگاه تنفسی دارای سیستم نازل مانند است و به همین دلیل در زیر به ویژگی های این سیستم می پردازیم.

ویژگی های
اگرچه تولید رطوبت برای بخش کشاورزی و البته برای گلخانه ها بسیار مهم است، اما استفاده حرفه ای از این سیستم می تواند به نتایج موثر و مفیدی منجر شود. سیستم توسط نازل کنترل می شود و با کاهش اختلاف فشار و کاهش قطر دهانه های نازل مه پاش می توان به رطوبت و مه گرفتگی دست یافت.

امروزه استفاده از روش مه‌پاشی مه پاش راه‌حلی مناسب برای بسیاری از کاربردها است و می‌توانید با این کار مصرف آب و سایر مواد محلول را کاهش دهید.

روش کار مه پاش صنعتی به این صورت است که دستگاه باید با استفاده از اختلاف فشار ایجاد شده توسط این سیستم روشن و کار کند. در واقع اتومایزر عقب نیز می تواند حرکت مه را کنترل کند و این قابلیت تنها در برخی از انواع سیستم های مه شکن وجود دارد.

فوگر همچنین مصرف آب را کاهش می دهد و به دلیل اسپری غبار می توان رطوبت را در سطح وسیع تری پخش کرد. علاوه بر این، اسپری ذرات و قطرات آب را در هوا معلق می کند و در نتیجه باعث خنک شدن محیط در مکان های بدون تهویه می شود.

رستوران ووگ
غبار پل طبیعت

ساختار اسپری مه پاش
فناوری مورد استفاده در سیستم Fogger یک پمپ مه شکن مداری ویژه است. پرکاشن یکی از عوامل تولید مه در این سیستم است که به صورت سینتیکی محلول موجود در منبع دستگاه را به فشار رطوبت تبدیل می کند. این انرژی در مه پاش می تواند در حین عبور از نازل به غبار تبدیل شود.

قطر ذرات در این سیستم معمولا کمتر از 50 میکرون است که در هوا چندان قابل مشاهده نیست. در این روش مولکول های آب معلق در هوا پس از مدتی از دست دادن انرژی خود بر روی سطوح مختلف قرار می گیرند.

در واقع یکی از مزایای استفاده از این فناوری و مه پاش این است که رطوبت به فضاهای دور و غیر قابل دسترس می رسد به طوری که ذرات موجود در هوا پراکنده شده و به سرعت در فضا پخش می شوند و این خاصیت به دلیل وزن کم آن است. بودن است.

دیافراگم کاربراتور تنها عضو متحرک مه پاش است و محیط احتراق مستقیماً به لوله خروجی متصل است. دیافراگم متحرک باعث احتراق ضربه ای در این سیستم می شود و همچنین سوخت حاصل را کنترل می کند. پس از عبور از لوله ای مشابه اگزوز، محلول توسط نازل خود خارج می شود که باعث وجود غبار در هوا می شود. فشار داخلی و هوای گرم که به طور مصنوعی به محلول اعمال می شود باعث می شود ذرات آب ریزتر شوند و در نهایت غبار خارج از سیستم مه پاش تولید کنند.

نکته مهم در مورد سیستم کوبه ای فوگر خنک کننده این سیستم است. در واقع، با احتراق، می توان کل سیستم را به یکباره و سریع گرم کرد و بنابراین سیستم خنک کننده به این خنک شدن دستگاه کمک می کند. در واقع با استفاده از این روش می توان اثرات مخرب تکنولوژی موتور جت را کاهش داد و در نتیجه کیفیت مه تولید شده توسط این دستگاه را افزایش داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *