بهترین ادکلن مردانه بهترین ادکلن مردانه در سال 2021

بوی شما در مورد شما چه می گوید؟ استفاده از بهترین ادکلن برای مردان می تواند به درخشش شخصیت شما و جلب توجه مناسب کمک کند. عطر تمیز ، تازه ، مشکی ، تند یا هر ترکیبی از این عطرها ، ادکلن مناسب مطلوبیت و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

بهترین ادکلن مردانه بهترین ادکلن مردانه در سال 2021

اگرچه بیایید با آن روبرو شویم ، پیدا کردن عطر مردانه ایده آل همیشه آسان نیست. این یک سفر خودآزمایی با آزمایش و خطا است زیرا تعیین می کنید که چه چیزی برای شما مفید است. اما نیازی به نگرانی نیست ، ما کارهای سنگین را برای شما انجام داده ایم و بازار شلوغ را به 12 ادکلن بهترین مرد محدود کرده ایم.

بهترین ادکلن برای مردان چیست؟
در زیر برخی از بهترین ادکلن هایی که مردان می توانند برای ماندگاری معطر استفاده کنند ، آورده شده است.

Pi Neo از Givenchy
Givenchys Pi Neo بهترین ادکلن مردانه برای استفاده در سال 2021

این عطر تابستانی ارزان با رایحه های عالی است. ماندگاری آن بیشتر از رایحه های دیگر در کلاس خود است و قیمت آن تقریبا نصف رایحه های مشابه طراحان است.

این یک انتخاب خلاقانه برای تابستان و بهار است. Pi Neo دارای رایحه شیرین بیان است که به رایحه پیچیدگی و هوای منحصر به فردی می بخشد.

اندازه استاندارد: 3.4oz (100ml)
ماندگاری: 6-7 ساعت
رایحه اولیه: پرتقال ماندارین و ترنج
نکات قلبی: شیرین بیان ، گل مریم و سرو
رایحه اولیه: نعناع هندی
بهترین عطر های 2021

Acqua Di Gio جورجیو آرمانی
آکوا دی گیو جورجیو آرمانی

رایحه ماندگار و مناسب برای تعطیلات تابستانی در ساحل ، Acqua Di Gio از Giorgio Armani دارای رایحه ای تمیز و تازه در یک بطری بی تکلف و بسته بندی کلاسیک است.

نت های اولیه ترکیبی صاف از نارنج نارنگی ، پرتقال ، لیمو ، ترنج ، نرولی ، لیمو و یاسمن است.

اندازه استاندارد: 3.4oz (100ml)
ماندگاری: تقریبا 6 ساعت
رایحه اولیه: لیمو ، لیمو ، ترنج ، نرولی و یاسمن
نت های قلبی: کالون ، هلو ، فریزیا ، سنبل ، رزماری ، گشنیز ، جوز هندی و بنفشه
رایحه اولیه: خزه بلوط ، نعناع هندی ، مشک سفید و کهربا

عطر مردانه Tom Ford Tobacco Oud
عطر ادکلن Tom Ford Private Blend Tobacco Oud

The Tobacco Oud توسط Tom Ford یک رایحه فوق العاده مردانه با رایحه های شرقی است. نت های بالا ممکن است برای برخی شرایط کمی بیش از حد قوی باشند ، اما نت های میانی یک بوی تند جذاب است که اکثر خانم ها برای آن جذاب هستند.

احتمالاً برای استفاده روزمره مناسب نیست ، اما برای موارد خاص رسمی مناسب تر است. اگرچه قیمت آن بالا است ، اما برای زمانی که می خواهید برجسته شوید و ظرافت را جلوه دهید ، ارزش زیادی دارد. یک انتخاب مناسب برای رویدادهای خارج از منزل.

اندازه استاندارد: 1.7oz (50ml)
مدت زمان: 8-12 ساعت
نت اولیه: ویسکی
نت های قلب: گشنیز ، دارچین
رایحه اولیه: تنباکو ، چوب آگار (عود) ، چوب صندل ، سرو ، نعناع هندی ، بخور و وانیل
بهترین عطر های 2021

آقای Burberry’s باربری
آقای باربری باربری

آقای. Burberry عطری است کلاسیک و جاودانه با رایحه اولیه تازه. این بسته بندی از کت سنگر مشکی برجسته Burberry الهام گرفته است.

این ادکلن ترکیبی از نت های چوبی کلاسیک انگلیسی و عناصر گیاهی قوی را ارائه می دهد. نت های آن به آرامی از طراوت اقیانوسی به چوبی تیز منتقل می شوند ، سپس در نهایت به یک سطح صاف و دوست داشتنی تبدیل می شوند.

اندازه استاندارد: 3.3oz (100ml)
ماندگاری: 6 تا 8 ساعت
رایحه اولیه: گریپ فروت ، نعناع ، ترخون و هل
نت های قلب: سرو ، توس ، اسطوخودوس و جوز هندی
رایحه پایه: وتیور ، چوب صندل ، خزه بلوط ، چوب کهربا و چوب گایاک
بهترین عطر های 2021

Christian Dior Sauvage
سوسیس کریستین دیور

Dior Sauvage عطری تازه و مردانه است و جانی دپ چهره نسخه جدیدی است که در سال 2018 عرضه شد.

نت های بالایی میوه ای با کمی ادویه است. نت های پایه Sauvage با رایحه های دودی و چوبی خود رایحه مردانگی را تشدید می کنند.

اندازه استاندارد: 3.4oz (100ml)
ماندگاری: 5 تا 6 ساعت
رایحه اولیه: ترنج و پرتقال ماندارین
نت های قلبی: چوب صندل و سرو ویرجینیا
رایحه پایه: وانیل
مشاهده قیمت در آمازون

ادکلن ورساچه اروس برای مردان
اسپری مردانه ورساچه اروس ادو توالت

ورساچه یکی از محبوب ترین مارک های مد روز است و ادو تویلت Eros آنها نماد تجمل و ظرافت مردانه است. رایحه آن معطر و چوبی است ، با نت های بالا بوی سیب سبز و پوست لیمو را ترکیب می کند. نت های میانی اروس با تزریق دانه تونکا ، کهربا آمبروکسان و رایحه تازه شمعدانی عمق می بخشد. رایحه های اصلی رایحه ای تیره از جنگل می بخشد و یک انتقال کاملاً متعادل از نت های قلب را ارائه می دهد.

اروس رایحه مردانه بسیار سبک تری نسبت به اکثر ادکلن های هم رده خود دارد و برای خانم هایی که خواهان لمس مردانگی هستند نیز مناسب است. این برای استفاده روزانه مناسب است ، اما با آن محافظه کار باشید. به دلیل رایحه تند اروس ، مراقب باشید هنگام پوشیدن آن در محل کار یا در محیط های حرفه ای ، بیش از حد از اسپری خودداری کنید.

اندازه استاندارد: 34oz (100ml)
ماندگاری: 12 ساعت
رایحه اولیه: نعناع ، لیمو ، سیب سبز
نت های قلب: دانه تونکا ، آمبروکسان ، شمعدانی
رایحه پایه: وانیل ، سرو ، وتیور و خزه بلوط

ایو سنت لوران لا نویت د لومه
ایو سنت لوران لا نویت د لومه

La Nuit de l’Homme یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه Yves Saint Laurent است. این عطر در سال 2009 عرضه شد و ترکیبی بسیار مردانه از تضادهای عمیق است. این یک ترکیب شیرین و در عین حال اغوا کننده است که می توان آن را در تمام طول سال پوشید.

La Nuit de l’Homme به نقطه شیرین بین ماجراجویی و ظرافت ساده می رسد. بنابراین برای فعالیتهای فضای باز و مناسبتهای رسمی به طور یکسان مناسب است. همچنین رایحه ای جذاب برای قرارهای عاشقانه است و خانم ها دوست دارند آن را بر شما بویید.

اندازه استاندارد: 3.4oz (100ml)
ماندگاری: 8 تا 12 ساعت
رایحه اولیه: هل
رایحه قلب: سرو ، ترنج و اسطوخودوس
رایحه اولیه: وتیور و سس ماهی

خرید عطر creed aventus

Creed Aventus
کرید آونتوس

Aventus عطری است غنی و میوه ای. ادکلن از موفقیت ، پیچیدگی ، قدرت و قدرت صحبت می کند. Aventus همکاری بین عطرساز مشهور جهان Olivier Creed و پسرش اروین ، در جشن 250 سالگی این مارک بود. نام تجاری Creed به دلیل استفاده از مواد طبیعی تحت کنترل دقیق کیفیت شناخته شده است.

نفوذ رایحه قوی است ، به طرز دلپذیری و نه مزاحم. وارد اتاقی می شوید و بدون حضور شما حضور شما را اعلام می کند. Aventus آنقدر همه کاره است که می تواند رایحه ای مطلوب برای اکثر مردان باشد. علیرغم نظرات جالب ، رایحه پخش محدودی دارد – به این معنی که شما نمی توانید آن را فقط در هیچ کجا خریداری کنید. قیمت بالا عمدتا به دلیل استفاده از مواد کمیاب و گران قیمت به علاوه بسته بندی منحصر به فرد آن است.

اندازه استاندارد: 3.3oz (100ml)
ماندگاری: 6 تا 8 ساعت
رایحه اولیه: ترنج ، انگور سیاه ، آناناس ، سیب
نکات قلبی: انواع توت های صورتی ، نعناع هندی ، توس و یاسمن
رایحه اولیه: مشک ، وانیل ، خزه بلوط و کهربا
خرید عطر مردانه

Invictus پاکو رابان
پاکو رابان اینویکتوس

Invictus ، که در سال 2013 راه اندازی شد ، حس ماجراجویی سرگرم کننده جوانی را با رایحه های تازه تداعی می کند. بطری جام شکل هوای موفقیت موجود در داخل را در بر می گیرد.

این رایحه به عنوان یک محرک قوی با نت های چوبی اطمینان بخش عمل می کند. ممکن است شما را به یاد ماجراهای دریایی یا طراوت میوه ای تابستانی بیاندازد. Invictus غارت بسیار خوبی دارد و به خوبی پروژه می کند.

این ادکلن برای استفاده روزانه ، روز و شب ایده آل است و بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان است. ورزشی ، دلپذیر و بازیگوش است. با این حال ، مراقب باشید که بیش از حد اسپری نکنید ، زیرا ممکن است رایحه در فضاهای کوچک مانند آسانسور یا دفتر کوچک بسیار زیاد شود.

اندازه استاندارد: 3.4oz (100ml)
ماندگاری: 6 تا 8 ساعت
رایحه اولیه: پرتقال ماندارین ، نت های دریایی و گریپ فروت
نکات قلبی: برگ بو و یاسمن
رایحه اولیه: عنبر ، چوب گایاک ، خزه بلوط و نعناع هندی
مشاهده قیمت در آمازون

Dolce & Gabbana The One
دولچه و گابانا The One

The One اغلب به عنوان یک آهن ربا خانم و یک اغوا کننده اغوا کننده از جمعیت توصیف می شود. این عطر یک عطر برجسته است که می توانید در تمام طول سال در هر مناسبتی از آن استفاده کنید. این عطر بی نظیر با ظرافت است و برای همه سنین با سبک چوبی و تند مناسب است.

Dolce & Gabbana این ادو پرفیوم را در سال 2015 عرضه کرد که در مقایسه با Eau de Toilette قبلی خود در سال 2008 نسخه ای متراکم تر و متراکم تر است. EDP بیشتر طول می کشد و تقارن بهتری بین رنگ های بالا ، قلب و پایه ارائه می دهد.

اندازه استاندارد: 3.3oz (100ml)
ماندگاری: 3-4 ساعت
رایحه اولیه: ریحان ، گشنیز و گریپ فروت
نت های قلب: هل ، زنجبیل و شکوفه پرتقال
رایحه اولیه: کهربا ، سرو و تنباکو

  1. جیمی چو من
    جیمی چو مرد

Man اولین عطر از طراح جیمی چو بود که در سال 2014 عرضه شد. این عطر مدرن و در عین حال قدرتمند است که برای مردی با اعتماد به نفس و پیچیده طراحی شده است که دارای روحیه ماجراجویانه است. بنابراین چهره Man هیچکس دیگری نیست جز کیت هرینگتون ، معروف به جان اسنو از بازی تاج و تخت.

عطر جیمی چو من در میان جوانان شهری به عنوان رایحه ای روزانه و در طول سال محبوب است. ادکلن با رایحه تند مرکبات باز می شود و با نت های دل انگیز قلب ترکیب می شود و سرانجام در نت های پایه گرم قرار می گیرد. بسته بندی الهام گرفته از فلاسک های عتیقه هیپ با اشاره به شورش راک اند رول است.

اندازه استاندارد: 3.4oz (100ml)
ماندگاری: 1 تا 3 ساعت
رایحه اولیه: اسطوخودوس ، خربزه عسلی ، نارنگی
نت های قلب: شمعدانی و فلفل صورتی مخلوط با برگ آناناس
رایحه اولیه: جیر ، چوب کهربا و نعناع هندی
شیرخوار
خرید عطر ایوروشه

کپی Maison Margiela در کنار شومینه
Maison Margiela Replica By The Fireplace

Replica By the Fire یک عطر چوبی مناسب برای مردان و زنان است. این اسپری با عطر آنتیک و مایع کهربا در سال 2015 راه اندازی شد. بوی شاه بلوط آن به نظر می رسد که در شبی برفی در یک شومینه گرم و گرم در برخی از کلبه های چوبی می ترکد.

ماندگاری عطر در تمام طول روز. این بیشتر یک عطر پاییزی و زمستانی برای عصرها و یک زندگی شبانه فعال است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *