بهترین سایت های خبری بورسی

بهترین سایت های خبری بورسی

که شامل اخبار از شرکت های سهامی هستند

اخبار مهمی مانند افزایش سرمایه اخبار سود سهام اخبار هیات مدیره اخبار سود شرکت تراز نامه مالی و..

اخبار اقتصادی

سایت های خبری بسیاری وجود دارد که در زمینه بورس هستند :

تجارت نیوز سایت خبری شهر خبر اقتصاد نیوز از سایت های مطرح در زمینه اخبار بورس هستند

بورس نیوز سایت خبری مطرح در اخبار بورس

سنا سایت رسمی بورس

نبض بورس سایت اخبار بورس

فردا بورس موتور اخبار بورس

به طور مثال یک خبر بورسی در زیر آمده است

در جریان معاملات هفته گذشته بازار سهام، شاخص کل بورس از کانال یک میلیون و 300 هزار واحد به یک میلیون و 400 هزار واحد رسید و روند بازار علاوه بر تعادل نسبی با صعود و رشد نمادهای بزرگ همراه شد. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار برای هفته آینده به چه صورت است؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند بازار هفته آینده گفت: هفته گذشته پیش‌بینی شد گروه پتروشیمی شاخص‌ساز بازار باشند و روند شاخص هم مثبت و صعودی باشد. با توجه به روند شاخص در هفته گذشته و رسیدن آن به محدوده یک میلیون و 400 هزار واحد به نظر می‌رسد در ابتدای هفته آینده بازار مثبت خواهد بود.

وی در بخش دیگری اشاره کرد: تنها ریسک فعلی برای بازار سرمایه، احتمال تعطیلی به خاطر شرایط کرونا است که اگر این موضوع برطرف شود روند بازار صعودی خواهد بود.

حدادی درباره روند ارزش معاملات هفته آینده پیش‌بینی کرد: ارزش معاملات بورس هفته آینده به نظر می‌رسد به بالای 10 هزار میلیارد تومان خواهد برسد و رشد معاملات را احتمالا در بازار شاهد باشیم.

این کارشناس بازار درباره گروه‌های پیش‌رو هفته جاری هم گفت: پیش‌بینی می‌کنم گروه‌هایی که در بازار هفته گذشته از روند و شرایط کلی بازار جامانده‌اند می‌توانند پتانسیل رشد و جذب نقدینگی را داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: هفته آتی احتمالا شاهد رشد گروه‌های خودرویی و بانکی در بازار باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *