خرید تلویزیون اسنوا

تلویزیون اسنوا در ۱۳ مدل مختلف با کیفیت ها و اندازه های متفاوت به بازار عرضه شده است. بنابراین در هنگام خرید تلویزیون اسنوا، انتخاب های زیادی برای مشتریان وجود دارد و هر کسی می تواند متناسب با نیازهای خود، یک تلویزیون خاص از برند اسنوا را خریداری نماید.

کوچکترین سایز تلویزیون اسنوا ۳۲ اینچ است و کمترین کیفیت تلویزیون های این شرکت HD می باشد که رزولوشن ۷۲۰*۱۰۸۰ را به کاربر ارائه می دهد. این مدل ارزان ترین قیمت را در بین تلویزیون های اسنوا دارد و بیشتر برای اتاق خواب و سالن های کوچک و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

مدل های دیگر تلویزیون اسنوا دارای کیفیت فول اچ دی و بالاتر تا 4K هستند و با بالا رفتن کیفیت، قیمت تلویزیون نیز افزایش پیدا میکند. در مدل های متنوعی از تلویزیون اسنوا از پنل IPS استفاده می شود که زاویه دید تلویزیون و عمق رنگ ها را بهبود بخشیده و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان می کند. بنابراین در هنگام خرید تلویزیون اسنوا باید تحقیقات خود را انجام داده و مدلی که بیشتر با نیازهای شما سازگار است را انتخاب کنید چرا که هر یک از مدل ها امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را ارائه می دهند و بازه قیمتی متفاوتی را شامل می شود.

تلویزیون اسنوا ساخت کجاست؟

کارخانه اسنوا و خط تولید محصولات آن به صورت کامل در ایران قرار دارد. البته برخی از قطعات به صورت وارداتی مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال کیفیتی که تلویزیون های اسنوا ارائه می دهند. به دلیل ایرانی بودن اسنوا، نوسان قیمت ارز، تاثیر چندانی روی قیمت محصولات این شرکت ندارد و به دلیل داشتن نمایندگی های متعدد در سراسر ایران، می توان به راحتی به خدمات پس از فروش تلویزیون های اسنوا دسترسی پیدا کرد.

مشخصات تلویزیون اسنوا

مدل های مختلف تلویزیون اسنوا از پنل IPS با کیفیت A+ و نرخ بازسازی ۱۰۰ هرتزی بهره می برند که باعث می شود شفافیت تصاویر بالا رفته و خبری از هاله های نور و نویز در تصاویر نباشد.

مخصوصاً اگر برای بازی کردن از تلویزیون استفاده میکنید، وجود پنل IPS یک مزیت عالی برای این تلویزیون ها خواهد بود و لذت بازی کردن را بالا برده و رنگ ها را با عمق بیشتری نمایش می دهد. تلویزیون های اسنوا از تکنولوژی HDR نیز پشتیبانی می کنند که دامنه رنگی تلویزیون را بالاتر بوده و عمق نمایش رنگ ها را افزایش می دهد.

تمامی مدل های تلویزیون اسنوا دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند و به خوبی می توانند تمامی شبکه های صدا و سیما را دریافت کرده و با کیفیت بالا نمایش دهند. بنابراین با خرید تلویزیون اسنوا دیگر نیازی به خرید گیرنده دیجیتال جداگانه نخواهد بود.

همه مدل های تلویزیون هوشمند اسنوا دارای سیستم عامل اندروید هستند و حتی در ارزانترین مدلها نیز سخت افزار مناسبی به کار گرفته شده است تا گشت و گذار در اینترنت و نصب بازی ها و برنامه های مختلف به صورت روان و بدون مشکل باشد. وجود پورت های متعدد اچ دی ام آی و usb کاربر قادر می سازد که به راحتی و از منابع مختلف فیلم و سریال روی تلویزیون خود پخش کند.

تلویزیون های اسنوا قابلیت اتصال به اینترنت وای فای و مودم سیمی را دارند. کیفیت صدا و بلندگو های استفاده شده در همه مدلهای تلویزیون اسنوا از مزیتهای آن به حساب می آید. در تلویزیون 4K اسنوا، دو اسپیکر در پایین تلویزیون تعبیه شده است که توان هر یک از آنها ۱۵ وات بوده و مجموعا ۳۰ وات توان خروجی برای صدا فراهم می کنند که برای یک تلویزیون عددی عالی به حساب می آید. حتی اگر این تلویزیون را در سالن های بزرگ نیز استفاده کنید، صدا به خوبی تا انتهای سالن انتقال داده میشود.

از دیگر ویژگی های تلویزیون اسنوا می توان به برخورداری از امکان ارتقای کیفیت تصاویر دستگاه (upscaling) اشاره کرد که با الگوبرداری از تلویزیون های سامسونگ و ال جی طراحی شده است و تاثیر خوبی در افزایش کیفیت تصاویر دارد. مقاومت پنل استفاده شده در تلویزیون های اسنوا مناسب بوده و در برابر ضربه به آسانی دچار مشکل نمی شود. به طور خلاصه مزیت های تلویزیون اسنوا عبارتند از :

  • کیفیت تصویر عالی
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • تکنولوژی Time Shift
  • فناوری QLED
  • سیستم صوتی بسیار قوی
  • درگاه های ارتباطی پر کاربرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *