مشخصات «آیفون ۱۴» لو رفت

فون 14 بدون پورت USB خواهد بود زیرا اپل خطوط تولید بسیاری از کابل‌ها و لوازم جانبی را بر اساس درگاه لایتنینگ دارد، اما این شرکت قصد دارد در آینده این پورت را رها کرده و به طور کامل به سمت آیفون حرکت کند.

به گزارش ایلنا از تارنمای «آی دراپ نیوز»، این گوشی بدون احتساب مدل «مینی» در 4 مدل عرضه می‌شود، اما بارزترین ویژگی گوشی جدید قابلیت اتصال به ماهواره در مواقع ضروری است.

آیفون 14 بدون پورت USB نیز خواهد بود زیرا اپل خطوط تولید بسیاری از کابل‌ها و لوازم جانبی را بر اساس درگاه لایتنینگ دارد، اما این شرکت قصد دارد در آینده این پورت را رها کرده و به طور کامل به سمت آیفون حرکت کند. بدون پورت و کاملاً وابسته به شارژ بی‌سیم و انتقال داده است.

سایر اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که سری آینده “iPhone 14” اپل نسبت به نسل قبلی مفیدتر و موثرتر است، زیرا انتظار می‌رود سری جدید دارای ارتباطات ماهواره‌ای برای کمک به کاربران در مواقع اضطراری و در مناطقی باشد که ارتباط وجود ندارد.

پیش‌بینی می‌شود آیفون 14 در سپتامبر 2022 به بازار معرفی شود و در 4 مدل سایزهای 6.1، 6.7، معمولی و پرو عرضه شود و همچنین پیش‌بینی می‌شود که دارای سیستم دوربین دوگانه در داخل باشد.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *