آموزش تخصصی سئو

در قسمت آموزش تخصصی سئو یکی از مباحث سئو کلاه سفید است، حالا می پرسید سئو کلاه سفید یعنی چه؟ به طور خلاصه همانطور که قبلاً گفتم سئو کلاه سفید به معنای انجام کار سئو دقیقاً طبق قوانین گوگل است. یعنی همیشه محتوای اصولی و مستمر ایجاد می کنید و در وب سایت خود منتشر می کنید. یا بهتر است آموزش تولید محتوا را ببینید تا بفهمید تولید محتوای پایه به چه معناست. وب سایت هایی که کاملاً مطابق با خط سئو کلاه سفید هستند همیشه آینده خوبی دارند. اما مهمتر از همه، رفیق! وب‌سایت‌هایی که سئو کلاه سفید را انجام می‌دهند، زمان بیشتری را صرف می‌کنند تا با شرایط دقیق به صفحه اول گوگل برسند. زیرا رقبای آنها یا کلاه خاکستری یا کلاه سیاه سئو می کنند و اینجا کار شما سخت است. بنابراین باید سئو کلاه سفید را به تعویق بیندازیم و به سراغ سایر روش‌های سئو برویم.

صف کوتاه: این نوع کلمه کلیدی دارای یک کلمه به عنوان کلمه اصلی – سئو – برای گرفتن و … است که سخت ترین نوع سئو برای کلمات کلیدی کوتاه است زیرا رقابت شدید است و سئو برای این کلمات کلیدی نیز سخت است. .

کلیدواژه Mid-tail: کلمات کلیدی Mid-tail معمولاً ترکیبی از 2 + 3 کلمه مجاور هستند. به عنوان مثال، یادگیری زبان آلمانی – یادگیری وبلاگ ها و … که معمولا سئوی این کلمات کلیدی راحت تر است و محبوب ترین نوع کلمات کلیدی همان کلمات کلیدی هستند و البته کاربران بیشتر از سایر کلمات این کلمات را در گوگل جستجو می کنند. ، بسیار متمرکزتر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *