خرید مه پاش خانگی و کافه 

مه پاش خانگی

هر چه فشار پمپ مه پاش رطوبت ساز بالاتر باشد و روزنه های نازل ها کوچکتر باشد آب بیشتر به حالت مه یا پودر در آمده ، راحتتر تبخیر می شود و سرمایش بهتر و مطبوع تری فراهم می کند. نصب سیستم مه ساز در صنعت راهی ارزان و به صرفه با مصرف انرژی پایین برای خنک کردن و ایجاد فضای مطبوع در فضا های بزرگ است. سیستم مه پاش که با نام سیستم رطوبت ساز نازلی ، سیستم میست یا فوگر نیز مشهور است یک ابزار بسیار موثر و کارا جهت خنک سازی و تامین رطوبت فضاهای بزرگ یکپارچه نظیر گلخانه های پرورش گل و گیاه و قارچ ، سالن های پرورش دام و طیور، سوله ها و فضاهای باز یا بسته صنعتی، فضاهای باز تفریحی، پارک ها و غیره با استفاده از نازل مهپاش و ایجاد مه سرد می باشد. شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از انواع پلی اتیلن خطی و آشنایی با کاربردهای آن، مقاله پلی اتیلن خطی با دانسیته پایین یا چیست؟ جنس این نوع شیلنگ های مه پاش فوگر یا مه پاش گلخانه، پلی آمید می باشد. لوله های مه پاش با سایز 1/4 اینچی وارداتی است ، این شیلنگ ها هیدرولیک و از جنس شیلنگ پلی آمید مه پاش هستند و طبق سفارش مشتری می تواند در سایز مختلف تحویل شود.

مهپاش رستوران

در مه پاش رستوران معمولاً نازل ها و خط شیلنگ ها در جلوی فضای رستوران برای خنک کردن محیط رستوران به کار برده می شود. به عنوان مثال در صورت استفاده از شیلنگ یک لا سیم باید از اتصالاتی استفاده کنیم که تحمل فشار 250 بار را داشته باشد و همچنین برای دولا سیم اتصالاتی با تحمل فشار 400 بار به کار برده می شود. مشکلاتی مانند گرفتگی و رسوب آب و نیاز به آب با کیفیت و تصفیه شده، از ضروریات و می توان گفت مشکل اصلی آن می باشد. یکی از راه های تشخیص این که یک سیستم مه پاش، عملکرد مناسبی دارد، همین امر است که می بایست آب را پودر نماید. دستگاه مهپاش ۱۶ هزار دکتر قشلاق به گونه ای طراحی شده است که بدون نیاز به نصاب و به آسانی قابل استفاده و راه اندازی می باشد . در این سیستم ها برای کمک به یکسان سازی درجه حرارت، از جت فن ها در سقف گلخانه می توان استفاده کرد. حداکثر توان خنک کنندگی این سیستم در حدود 12 درجه است.مه پاش مرغداری

در سیستم فوگر (سیستم نازلی ) با به کار گیری سیستم تحت فشار، و ایجاد فشار در حدود ۲۰۰ بار پشت هر نازل و عبور آب از روزنه ۲۰ میکرونی نازل ،آب به صورت ذرات بسیار ریز تبدیل می شود. در داخل نازل های سیستم مه پاش یا مه ساز پیستون یا دریچه کوچکی قرار دارد که با ایجاد فشار توسط آب به عقب کشیده شده و خروجی نازل را باز می کند. سیستم مه پاش همچنین با ایجاد جلو های ويژه در اطراف استخر ، برکه و ابنما ها زیبایی خاصی به فضای سبز می بخشد. بیشتر مردم فکر به ذهنشان خطور نمی کند که می توانند حیاط خانه خود یا محیط های تجاری باز یا کارگاه ساختمانی و هر نوع فضایی را بامه پاش نازلی خنک کنند. پایه نازل استفاده شونده در لوله مه پاش از نوع تک پایه یا دو پایه با جنس فلز برنج هستند و طبق درخواست مشتری می تواند به طور آبکاری شده تحویل داده شود. توجه داشته باشید که نصب این مه پاش بسیار ساده است و شما فقط با یک قیچی ساده لوله را میبرید و نازلهای مه پاش را بر روی لوله نصب میکنید. یکی از مزایای اصلی این دستگاه مه پاش خانگی ، قابلیت تنظیم برنامه ماشین به کمک نرم افزار از روی موبایل است.

دستگاه های تولید و تنظیم رطوبت کاربردهای متفاوتی در صنایع مختلف دارند ، کار اصلی این دستگاه ها ، تولید رطوبت و مه با کیفیت های مختلف و به روش های متفاوت می باشد و کاربرد های بسیار متنوعی در صنایع مختلف دارد. این سیستم مخصوصا جهت خنک سازی و تامین رطوبت گلخانه ها و یا سالن های پرورش دام و طیور که در تابستان با مشکل بزرگ رطوبت پایین و گرمای زیاد محیط مواجه می باشند کاربرد بیشتری یافته است زیرا رطوبت پایین و دمای بالا در این گونه محیط ها باعث کاهش شدید تولید محصول شده و مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد. هوادهی قارچ: این مرحله در واقع دوره شوک دهی به قارچ می باشد که باعث رشد اندام های باردهی و سنجاقک ها آشکار می گردند. امروزه در پمپ مه پاش به اختیار مشتریان برخی از مهمترین اجزا نصب می شود که از هر یک از این اجزا می تواند عملکرد این محصول را بهبود ببخشد. عملکرد سيستم مه پاش جهت خنک کردن محیط ، مستقيما به رطوبت محيط بستگی دارد و در مناطق خشک عملکرد مطلوبی دارد . عملکرد همه آن ها به این صورت است که قطرات آب را به ذرات ریز تبدیل کرده در محیط پخش می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *