بلیط هواپیما

چرا بلیط هواپیما آنلاین را بخریم؟

تصور کنید خود را برای یک سفر هوایی آماده می‌کنید و در جستجوی بلیط هواپیما مناسب در تاریخ مورد نظر خود هستید؛ مطمئنا برای تهیه بلیط هواپیما وارد دنیای بزرگ اینترنت می‌شوید. با وجود ظهور اینترنت در دنیای امروزی کمتر کسی حاضر می‌شود برای خرید بلیط هواپیما به آژانس‌های مسافرتی سر بزند.
خرید بلیط هواپیما و آگاهی از قیمت بلیط هواپیما امروزه با وجود موتورهای جستجو و وفور آژانس‌های فروش خطوط مختلف پروازی براحتی و تنها با چند کلیک امکان پذیر است. همانطور که می‌دانید دوران مراجعه حضوری برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و… به سر آمده است. فواید خرید آنلاین بلیط پرواز موجب می‌شود تا هر بار که قصد سفر با هواپیما را داشتید از این روش برای رزرو بلیط هواپیما استفاده کنید. بیایید با هم نگاهی به فواید خرید آنلاین بلیط پرواز بیندازیم:1. در دسترس بودن 24 ساعتهدسترسی 24 ساعته یکی از ویژگی‌های مهم و البته مفید خرید آنلاین بلیط هواپیماست. هر زمان که اراده کنید و قصد سفر داشته باشید می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در هر ساعت از شبانه روز که باشید کافی است به اینترنت متصل شوید و با صرف زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهید.
حال وقت آن رسیده که یک لیوان چای و یک دفترچه یادداشت روی میزتان بگذارید و دست به کار شوید؛ یک سیستم هوشمند نظیرگوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی و کارت بانکی اعتباری تمام آن چیزی است که شما برای خرید بلیط هواپیما به آن احتیاج دارید
تصور کنید اینترنت در دسترس نبود و نمی‌توانستید به صورت آنلاین بلیط هواپیما تهیه کنید. آنوقت باید شال و کلاه می‌کردید و نهایتا در یک روز می‌توانستید به دو الی سه آژانس هواپیمایی سری بزنید. در این حالت باید به قیمت‌های مقطوع ارائه شده توسط آژانس هواپیمایی بسنده می‌کردید. علاوه‌بر این باید ترافیک، هزینه‌های تردد در شهر، محدودیت انتخاب، خستگی، سروکله زدن با کارمند هواپیمایی و … را نیز به جان می‌خریدید.2. امکان تهیه بلیط ارزان قیمتدر روش خرید آنلاین بلیط هواپیما گزینه‌های زیادی از خطوط مختلف پروازی و همینطور قیمت‌ بلیط هواپیما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به این ترتیب می‌توانید براحتی با امکان قیاس بلیط ارزان قیمت تهیه کنید. در صورتی که با مراجعه به یک آژانس هواپیمایی چنین امکانی وجود ندارد. علاوه‌بر این در روش آنلاین می‌توانید از قیمت‌های بلیط پرواز چارتر و بلیط هواپیما لحظه آخری مطلع شوید و سفری مقرون به صرفه را برای خود رقم بزنید.3. امکان استرداد و کنسلی آساندر صورتی که از روش آنلاین برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنید، در صورت کنسلی بلیط هواپیما به راحتی می‌توانید از طریق آنلاین با توجه به قوانین شرکت هواپیمایی مورد نظر با پرداخت جریمه کنسلی مابقی مبلغ را استرداد نمایید و نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان نیست.4. امکان تنوع در انتخابدر روش آنلاین با جستجوی ساده در گوگل با وفور وب سایت‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما روبرو خواهید شد. در این حالت انتخاب‌های بسیاری پیش روی شما قرار می‌گیرد. اما در مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی انتخاب چندانی نخواهید داشت.

چرا از رادار361 بلیط هواپیما بخریم؟

برای خرید بلیط هواپیما اولین اقدامی که معمولا توسط اکثریت مسافران انجام می‌شود جستجو در کادر ساده گوگل است. با وارد نمودن کلمه یا عبارت مورد نظرتان را در کادر گوگل و کلیک روی جستجو آنچه پیش روی شما قرار می‌گیرد، وفور وب سایت‌های آنلاین خرید بلیط هواپیماست. حالا باید از اولین وب سایت پیشنهادی گوگل جستجوی خود را آغاز کنید. این روند جستجوی زمان بر چند ساعتی وقت شما را می‌گیرد.
علاوه‌بر این باید قبل از خرید بلیط هواپیما از اعتبار سایت مورد نظرتان مطمئن شوید. گرچه اعتبار سنجی وب سایت‌ها کاری غیر ممکن نیست اما چون با تعداد زیادی سایت روبرو هستید کاری بس دشوار و زمان گیر خواهد بود.
برای آسان نمودن روند خرید بلیط هواپیما داخلی ما پیشنهاد بهتری برایتان داریم. استفاده از یک متاسرچ قوی (موتور جستجو) می‌تواند در این جستجو حسابی به کارتان بیاید. موتورهای جستجو امروزه عصای دست بسیاری از کاربران است که با این سرویس بسیار کاربردی آشنایی دارند. به دلیل وفور کسب و کارهای آنلاین نیاز به یک موتور جستجو بیش از پیش احساس می‌شود.
رادار361 همان موتور جستجوی هوشمند است که می‌تواند در عرض چند ثانیه تمام وب ‌سایت‌های معتبر فروش بلیط هواپیما را جستجو کند و نتیجه را در اختیار شما قرار دهد. این موتور جستجو در واقع می‌تواند جستجوی چند ساعته شما را در چند ثانیه خلاصه کند. در سایت رادار361 می‌توانید فهرستی از تمامی پروازهای داخلی را به مقصد مورد نظرتان داشته باشید و با امکان قیاس قیمت‌ها ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کنید.
ویژگی سایت رادار361 در مقایسه با وب سایت‌های فروش بلیط هواپیما در این است که با مراجعه به آژانس‌های فروش آنلاین تنها تعدادی مشخص از خطوط پروازی مقصد مورد نظرتان را در اختیار خواهید داشت و پر واضح است که در این صورت امکان قیاس قیمت‌ها امکان پذیر نیست. اما با استفاده از سایت رادار361 تمام قیمت‌های بلیط پرواز داخلی را از خطوط مختلف پروازی در اختیار خواهید داشت.
علاوه‌بر این قیمت‌های مندرج در سایت رادار361 توسط ربات‌های هوشمند هر سه ساعت یک بار بروزرسانی می‌شود. بنابراین با خیالی راحت از اینکه آخرین قیمت‌ها و تخفیف های اعمال شده را در اختیار دارید می‌توانید در سایت رادار خرید بلیط پرواز داخلی را انجام دهید.

بلیط هواپیما ارزان

چگونه از رادار361 بلیط پرواز بخریم؟

خرید بلیط هواپیما داخلی در سایت رادار361 روند پیچیده‌ای ندارد. رادار361 یک نمایش دهنده و جستجوگر رزرو هتل و خرید بلیط هواپیماست. برای رزرو هتل و همینطور خرید بلیط پرواز داخلی در سایت رادار361 بخشی مجزا در نظر گرفته شده است. برای خرید بلیط هواپیما در سایت رادار باید روی گزینه هواپیما در صفحه نخست این سایت کلیک کنید. در این صورت وارد بخش پرواز سایت می‌شوید. در این قسمت با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده در کادر ساده پرواز رادار می‌توانید براحتی اقدام به خرید بلیط هواپیما داخلی نمایید.
در کادر مربوطه مبدا، مقصد و تاریخ ورود و خروج را مشخص کرده و روی جستجو کلیک نمایید و این روند جستجوی دقیق را به سایت رادار بسپارید. پس از چند ثانیه فهرستی از شرکت‌های هواپیمایی مختلف به مقصد مورد نظرتان در مقابلتان قرار می‌گیرد. با انتخاب هر کدام از شرکت‌های هواپیمایی می‌توانید فهرست فروشندگان را ببینید و با امکان قیاس ارزانترین بلیط هواپیما داخلی را تهیه کنید.
در بخش پرواز رادار361 برای اینکه زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید و بلیط پرواز داخلی را تهیه کنید می‌توانید از فیلتر‌های موجود در این بخش استفاده کنید و جستجوی رادار را بر اساس آنچه می‌خواهید تغییردهید. از جمله فیلترهای موجود در بخش پرواز رادار می‌توان به ساعت پرواز، نوع شرکت هواپیمایی و نوع کلاس پروازی اشاره کرد.

بلیط هواپیما سیستمی چیست؟

بلیط هواپیمای سیستمی در واقع بلیطی است که قیمت آن توسط شرکت هواپیمایی تعیین می‌شود و آژانس‌های فروش بلیط هیچ گونه دخل و تصرفی در نرخ این نوع بلیط نمی‌توانند داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *