Galactic test flight with Richard Branson aboard went off course for more than a minute

اداره هوانوردی فدرال گفته است که SpaceShipTwo Virgin Galactic تا زمانی که تأیید دولت نشود ، دیگر پرواز نخواهد کرد.

FAA این خبر را پنجشنبه اعلام کرد ، یک روز پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر اینکه آژانس در حال بررسی پرواز آزمایشی برجسته ویرجین گلکتیک در 11 جولای است که ریچارد برانسون ، بنیانگذار شرکت میلیاردر ، یکی از مسافران آن بود و همان روز که این شرکت اعلام کرد در حال برنامه ریزی دیگری است. پرواز آزمایشی خدمه

سخنگوی آژانس توضیح داد که ویرجین گالاکتیک در حال انجام تحقیقات است ، اما تحت نظارت FAA است. در همین حال ، این شرکت مجاز به پرواز با این خودرو نیست تا گزارش نهایی تأیید کند که “مسائل مربوط به این حادثه بر امنیت عمومی تأثیر نمی گذارد”.

تغییر امنیت آخرین تغییر٪
SPCE VIRGIN GALACTIC HOLDINGS INC. 24.27 -1.76 -6.76
طراحی شده توسط
پرواز آزمایشی ریچارد برانسون GALACTIC تحت تحقیق FAA

آنها به FOX Business گفتند: “FAA مسئول حفاظت از مردم در حین راه اندازی حمل و نقل فضایی تجاری و عملیات مجدد است.” “FAA در حال نظارت بر تحقیقات Virgin Galactic درباره حادثه 11 ژوئیه SpaceShipTwo خود است که در اسپیسپورت آمریکا ، نیومکزیکو رخ داده است. SpaceShipTwo هنگام بازگشت به Spaceport America از ترخیص کالا از کنترل پرواز خود منحرف شد.”

SpaceShipTwo Unity برانسون و سه کارمند ویرجین کهکشان را در فاصله بیش از 53 مایلی زمین تا لبه فضا برد و قبل از فرود در یازدهم ژوئیه در Spaceport America این شرکت در نیومکزیکو فرود آمد.

سخنگوی ویرجین کهکشان به FOX Business گفت که این خودرو با وزش باد در ارتفاع زیاد مواجه شد که مسیر آن را تغییر داد و آن را به زیر ارتفاع مجاز خود رها کرد. با این حال ، آنها گفتند هیچ کس هرگز در خطر نیست.

SpaceShipTwo Unity ریچارد برانسون و سه کارمند Virgin Galactic را در فاصله بیش از 53 مایلی زمین تا لبه فضا برد و قبل از فرود در پرواز 11 ژوئیه در Spaceport America این شرکت در نیومکزیکو فرود آمد. (Virgin Galactic)

با کلیک کردن در اینجا ، FOX BUSINESS ON THE GO را دریافت کنید

آنها گفتند: “ما این موضوع را جدی می گیریم و در حال حاضر علل این مشکل را بررسی می کنیم و نحوه جلوگیری از این امر را در ماموریت های آینده تعیین می کنیم.” اگرچه مسیر نهایی پرواز از برنامه اولیه ما منحرف شد ، اما این یک مسیر پرواز کنترل شده و عمدی بود که به یونیتی 22 اجازه داد با موفقیت به فضا برسد و با خیال راحت در پایگاه فضایی ما در نیومکزیکو فرود آید. ”

در حالی که ارتفاع این وسیله نقلیه به مدت 1 دقیقه و 41 ثانیه کمتر از حریم هوایی بود ، این شرکت می گوید SpaceShipTwo هرگز از هیچ مرکز جمعیتی عبور نکرده و هیچ خطری برای عموم ایجاد نکرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا تحقیقات در پرواز بعدی Virgin Galactic که به طور موقت برای اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر برنامه ریزی شده بود ، تداخل ایجاد می کند یا خیر. این شرکت در نظر دارد سه خدمه پرداخت کننده از نیروی هوایی ایتالیا و شورای تحقیقات ملی را برای مأموریتی که تأثیرات گذار از جاذبه به گرانش بر بدن انسان و سایر مسائل را دارد ، به همراه داشته باشد.

مسابقه فضایی میلیاردرها با حضور برانسون و رقبایی مانند جف بزوس و ایلان ماسک ، نظارت بیشتری از FAA برانگیخته است. درست یک هفته پس از سفر برانسون به فضا ، آژانس اعلام کرد که دفتر ایمنی فضایی جدیدی را در هوستون افتتاح کرده است تا شرکت هایی از جمله Virgin Galactic ، Blue Origin و SpaceX را زیر نظر داشته باشد.

source link

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *