وام خرید خودرو / اقدام عجیب موسسه ملل برای پرداخت وام

به گزارش تجارت‌نیوز، موسسه مالی و اعتباری ملل اعلام کرده که در راستای افزایش توان خرید خودرو و برای حمایت از تولید خودروی ایرانی، تسهیلات خرید خودروی ایرانی به مردم پرداخت می‌کند.

به گفته این موسسه وام خرید خودرو موسسه ملل در قالب طرح آفاق پرداخت می‌شود. اما نکته قابل توجه این است که این موسسه اعلام کرده که مشتریان برای اطلاع و بهره‌مندی از این تسهیلات باید به شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه کنند.

حتی در سایت این موسسه هم هیچ اطلاعاتی در خصوص وام خرید خودرو عنوان نشده است. اینکه مبلغ وام خرید خودرو موسسه ملل چقدر است، سود این تسهیلات و بازپرداخت ماهانه آن چقدر است.

تنها اطلاعاتی که در سایت این موسسه عنوان شده این است که متقاضیان دریافت وام باید به صورت حضوری به شعب این موسسه مالی در سراسر کشور مراجعه کنند.

چنین اقدامی به خصوص در شرایط کرونایی کنونی اقدامی عجیب و قابل تامل است. چون این موسسه حداقل می‌توانست اطلاعات اولیه دریافت وام را منتشر کند و یا مبلغ اولیه را عنوان کند.خرید اقساطی خودرو

اما تنها راه خرید اقساطی خودرو، استفاده از تسهیلات بانکی نیست. پیش از این تجارت‌نیوز در گزارشی به شرایط خرید خودروی اقساطی پرداخت. برخی از سایت‌ها و شرکت‌های فروش اقساطی خودرو وجود دارد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت‌ها، خودروی اقساطی بخرند.

در طرح فروش اقساطی خودرو، می‌توان با پرداخت 66 میلیون تومان یک پراید صفر 131 خرید و باقی مبلغ را در قالب اقساط پرداخت کرد. اقساط 12 تا 36 ماهه.

آنگونه که در این طرح عنوان شده هرچقدر تعداد پیش‌پرداخت اولیه بیشتر باشد، می‌توان تعداد اقساط را افزایش داد. برای مثال با پرداخت 66 میلیون تومان نقد می‌توان خودرو را تحویل گرفت و بعد از آن ماهانه 5 میلیون و 700 هزار تومان قسط خودرو را پرداخت کرد و 12 ماهه پول خودرو را پرداخت کرد.

اما در مدل دیگر این طرح می‌توان مبلغ پیش‌پرداخت را به 70میلیون تومان رساند و در 36 ماه پول باقیمانده را پرداخت کرد. ماهانه دو میلیون و 300 هزار تومان.

در این طرح تحویل خودرو فوری است و نیازی به ضامن ندارد. اما سند خودرو تا زمان واریز آخرین قسط خودرو، در مالکیت شرکت می‌ماند و پس از اتمام اقساط خرید خودرو، سند به نام خریدار می‌شود.

وام خرید خودرو / اقدام عجیب موسسه ملل برای پرداخت وام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *