سیستم های FOGGING
سیستم های مه شکن Aero Mist طراحی شده اند تا ویژگی آب شما را برجسته کرده و تجربه زیبایی و خنک کننده منحصر به فردی را به محوطه سازی خود اضافه کنند. Aero Mist سیستم های مخصوص مه شکن ، کیت های مه شکن و سیستم های خنک کننده مه تولید کرده است که تبدیل حیاط خلوت به واحه گرمسیری خود را آسان می کند.

همراه با پمپ های 1000 PSI ما ، این رایزرها دارای آداپتورهای سه سر یا یک سر هستند که به شما امکان می دهد چگالی مه را مدیریت کنید و قسمت های لوله حافظه به شما امکان می دهد اسپری را برای کنترل نهایی هدایت کنید.

سیستم های مه شکن Aero Mist به راحتی قابل نصب هستند که از اتصالات فشرده سازی فشار قوی ما و لوله های نایلونی انعطاف پذیر استفاده می کنند تا هر جا که می خواهید بلند کننده را اضافه کنید. به سادگی لوله های نایلونی را به هر دستگاه بلند کننده وصل کنید و در زمان کوتاهی حیاط خلوت شما جلوه مه را به شما می دهد که ویژگی آب شما را از سایرین متمایز می کند.

راههای زیادی را برای خنک کردن در خارج از منزل کشف کنید
با چادرهای مه آلود گرمای تابستان را شکست دهید

چادرهای غبار دار یک دارایی بزرگ برای فضای باز شما هستند و حتی در روزهای گرم تابستان خنک کننده خوبی را برای شما فراهم می کنند. برای آشنایی بیشتر با آنها و مزایای آنها ، انواع مختلف و محل استفاده آنها ، ادامه مطلب را بخوانید.

سیستم خنک کننده تبخیری

هرکسی که مدتی را در یک انبار گرم و شلوغ گذرانده باشد ، می فهمد که گرما و رطوبت چقدر عذاب آور است. کار کردن نه تنها ناراحت کننده نیست ، بلکه می تواند برای رفاه کارگران شما کاملاً خطرناک باشد. بیشتر

هر آنچه که باید درباره سیستم های مه پاش بدانید

از انتخاب سیستم مه پاش مناسب برای نیازهای شما گرفته تا نصب ، نگهداری و عیب یابی ، این همه آن چیزی است که باید در مورد سیستم های مه پاش بدانید.

هر آنچه که باید درباره طرفداران مه آلود بدانید

نازل مه پاش

همه چیز در مورد کاربردهای مختلف مه پاش برای خنک کننده داخلی و خارجی همه چیز ، از ورزشکاران دانش آموز و دامها تا کارگران صنعتی و جلوه های بصری.

چگونه می توانید کابین های تفریحی شیک را به حیاط خلوت خود بیاورید

برای لذت بردن از فضای استراحتگاه های گرمسیری ، سالن های وسیع کنار استخر و نوشیدنی های میوه ای ، پول زیادی نپردازید. در اینجا نحوه آوردن کابین های تفریحی به حیاط خلوت بیشتر آورده شده است.

چگونه می توان گرد و غبار را با سیستم های مه آلود سرکوب کرد

مه پاش نازل مه پاش پمپ مه پاش شلنگ مه پاش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *