جف بزوس

جف بزوس ، بنیانگذار Blue Origin ، قرار است روز سه شنبه با موشک New Shepard شرکت هوافضای خود ، در اولین پرواز شرکت با حمل انسان به فضا ، به فضا پرتاب شود. در حالی که او اولین شخصی نیست که با هواپیمای شرکت خودش از زمین سفر می کند ، با این وجود این مأموریت تاریخی است.

این شرکت اعلام کرد که این پرتاب در ساعت 8:00 صبح روز CDT روز سه شنبه برنامه ریزی شده است و ممکن است از وب سایت Blue Origin به طور مستقیم تماشا شود. پوشش از ساعت 6:30 صبح آغاز می شود.

این پرتاب همچنین به لطف شرکت رسانه ای خارج از خانه مارک شهرها ، در بیلبوردهای دیجیتالی در سراسر آمریکای شمالی ، از جمله Times Square و مرکز هارمون لاس وگاس ، به صورت مستقیم پخش می شود.

استیو المان ، رئیس و مدیرعامل شهرهای مارک دار در بیانیه ای توضیح داد: “ما همیشه به خود اذعان کرده ایم که از رسانه های خود استفاده می کنیم تا این نوع تجربیات منحصر به فرد را که نه تنها در کنار هم قرار دادن مردم ، بلکه بزرگترین دستاوردهای بشریت را نیز جشن می گیرند ، در اختیار مخاطبان قرار دهیم.”

این پرواز قرار است در پنجاه و پنجمین سالگرد فرود ماه آپولو 11 انجام شود. بزوس موشک New Shepard خود را به نام Alan Shepard ، اولین آمریکایی در فضا و بزرگتر و هنوز در حال توسعه موشک New Glenn خود را به نام John Glenn ، اولین آمریکایی در مدار ، نامگذاری کرد.

با کلیک بر روی اینجا به کسب و کار FOX بروید

خدمه در پرواز خودکار توسط خدمه سه نفر دیگر از جمله برادر خودش ، مارک بزوس ، الیور دیمن 18 ساله که جوانترین فردی است که به فضا می رود و هواپیمایی 82 ساله همراه خواهد بود. Wally funk پیشگام ، که پیرترین شخصی برای رفتن به فضا خواهد بود.

دیمن جایگزین برنده ناشناس یک حراج خیریه شد که 28 میلیون دلار برای این سفر قبل از عقب نشینی به دلیل اختلاف در برنامه ریزی پیشنهاد داده بود. همین هفته گذشته ، Blue Origin اعلام کرد که Daemen در حال پر کردن است ، نشان داد که او همچنین مشتری پرداخت می کند. این شرکت قیمت بلیط این نوجوان را اعلام نکرد.

فانک یکی از 13 خلبان زن بود – به نام عطارد 13 – که در همان اوایل دهه 1960 آزمایش های مشابه فضانوردان عطارد 7 ناسا را ​​انجام داد ، اما از رفتن به فضا منع شد. بزوس روز دوشنبه به نیل کاووتو ، FOX Business گفت که فانک “در آزمایش در دهه 60” از همه مردان بهتر عمل کرد و گفت بقیه خدمه “می توانند در آموزش خود در اینجا تأیید کنند ، که او هنوز هم از همه مردان پیشی می گیرد و او می تواند همه ما را فراری دهد. “

بنیانگذار BLUE ORIGIN JEFF BEZOS ‘READY’ برای راه اندازی تاریخی در NEW SHEPARD

بنیانگذار Blue Origin به کاووتو اشاره کرد که 28 میلیون دلار پرداخت شده توسط برنده حراج “قیمت ویژه ای است زیرا این پول به خیریه اهدا می شود و همچنین برای صندلی اول است” و قیمت سفرهای فضایی با گذشت زمان کاهش می یابد . وی گفت: “این همان چیزی است كه در سفرهای هوایی تجاری اتفاق افتاد.” “شما باید از جایی شروع کنید و باید سخت کار کنید تا کارآیی ، کاربردی تر و هزینه کمتری داشته باشید.”

“این یک مأموریت گردشگری است و بسیار مهم است زیرا به ما اجازه می دهد تمرین کنیم و به شما اجازه می دهد افراد بیشتری به فضا بپردازند و این عمل همان چیزی است که به ما امکان می دهد زیرساخت هایی ایجاد کنیم تا به نسل های بعدی مردم واقعاً کارهای شگفت انگیز در فضا انجام دهند. ، “بزوس در” کاووتو: ساحل به ساحل “گفت.

بنیانگذار و میلیاردر همکار Virgin Galactic همچنین در مرز جدید پروازهای فضایی تجاری با Bezos رقابت می کند و هفته گذشته به عنوان اولین شخصی که وارد فضای زیر مداری با هواپیمای SpaceShipTwo شد ، یک کاردستی است که توسط شرکت خواهر Virgin Galactic The Spaceship Company ساخته شده است. .

ریچارد برانسون VIRGIN GALACTIC’S در پرواز آزمایشی به فضا می رسد ، بخشی از مسابقه توریسم فضایی FURIOUS

امنیت تیکر آخرین تغییر تغییر٪
SPCE VIRGIN GALACTIC HOLDINGS INC. 32.40 +2.20 + 7.28٪
ایلون ماسک بنیانگذار SpaceX هنوز خودش وارد فضا نشده است ، اما شرکت او قبلاً فضانوردان را با موفقیت به ایستگاه فضایی بین المللی برای ناسا فرستاده است و به اولین شرکت خصوصی تبدیل شده است. Virgin Galactic و Blue Origin هر دو در حال حاضر بر روی سفرهای زیر مداری برای گردشگران متمرکز شده اند.

پرواز برانسون 53 مایل بالاتر از زمین انجام شد و پس از جدایی از هواپیمای پرتاب ، حدود 15 دقیقه در فضا گذراند – تقریباً به اندازه اولین پرواز فضایی آلان شپارد در سال 1961. پرواز بزوس در فضا 11 دقیقه خواهد بود.

Virgin Galactic روز دوشنبه با انتشار توییت حساب این شرکت ، آرزوهای خوب خود را به رقیب خود ارائه داد و گفت: “آرزو می کنم برای کل تیمblueorigin پرواز موفق و ایمن از همه ماVirginGalactic باشد.”

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است

منیع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *